Навчання нажаль закінчується!!!
Працюючи з матеріалами 9-10 модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуь самі себе спрямовувати в навчанні. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів потребує адаптації, як збоку учнів, так і збоку вчителів.У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів, та учнів з особливими потребами я відзначила важливий факт, який полягає в тому, що можна за допомогою простих і важливих форм можна залучити проблемних учнів до навчання. з обдарованими учнями існує методик багато , а з методики роботи з учнями з особливими потребами майже немає. Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів для вчителя досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань, та від поведінки вчителя під час проведення проекту.
Працюючи з матеріалами 9-10 модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуь самі себе спрямовувати в навчанні. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів потребує адаптації, як збоку учнів, так і збоку вчителів.У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів, та учнів з особливими потребами я відзначила важливий факт, який полягає в тому, що можна за допомогою простих і важливих форм можна залучити проблемних учнів до навчання. з обдарованими учнями існує методик багато , а з методики роботи з учнями з особливими потребами майже немає. Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів для вчителя досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань, та від поведінки вчителя під час проведення проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий